Kwestia badań mystery shopping

mi w innych miastach.Budowanie dobrego PR'uDbanie o dobre opinie klientów, zwłaszcza w czasach stałego dostępu do mediów społecznościowych. Czasami jedna zła opinia może pociągnąć za sobą szereg kolejnych, które mogą być jedynie d

Kwestia badań  mystery shopping Dane na temat działania firmy można zdobyć na kilka sposobów, dla przykładu . To doskonały pomysł, w szczególności dla wielkich sieci handlowych lub różnych firm z wydziałami w innych miastach.

Budowanie dobrego PR'u

Dbanie o dobre opinie klientów, zwłaszcza w czasach stałego dostępu do mediów społecznościowych. Czasami jedna zła opinia może pociągnąć za sobą szereg kolejnych, które mogą być jedynie działaniem konkurencji,a by zbudować negatywny PR. Co prawda takie działania na rzecz konkurencji mogą podlegać karze, jednak zwyczaj nikogo nie udaje się złapać.

Budowanie dobrych opinii może odbywać się w sposób naturalny i wtedy też te opinie maja najlepszy wpływ wizerunek danej firmy, czy tez produktu. Jednak wiele firm oferuje tzw. marketing szeptany, który polega na zakładaniu olbrzymiej ilości kont na serwisach i portalach tematycznych i dosłowne zarzucanie całej sieci wymyślonymi opiniami rzekomych klientów. Niestety część takich działań i tak przyniesie odwrotny efekt, ponieważ ludzie już nauczyli się rozpoznawać tego typu rzeczy.


Dane zebrane od ankietowanych

Dane zebrane z ankietowania są jedną z najczęściej wykorzystywanych metod do zbierania danych marketingowych. Firmy wykorzystują ankiety, aby zebrać konkretne dane dla sowich klientów, które później im sprzedają. Ankiety przeprowadza się nie tylko analogowo, czy też w realnym życiu,a le również w sieci. Grupa ankieterów otrzymuje ankiety do wyplenienia, których wyniki są odpowiednio interpretowane.

Specjaliści w takich firmach pracują na ogromnej ilości danych, które muszą odpowiednio zinterpretować, aby przedstawić czytelne i trafne wyniki. Oprogramowanie komputerowe pozwala na łatwe dzielenie się tymi danymi pomiędzy analitykami, a klientami.


Dobro klienta

Każda firma powinna dbać o jak najlepsze relacje z klientem i starać się go zadowolić. Z danych wynika, że koszty utrzymania przy sobie klienta są znacznie (ponad dziesięć razy) niższe niż koszty uzyskania nowego. Niektóre firmy, które inwestują w marketing i reklamę, mówią nawet o kilku tysiącach za jednego nowego klienta. Porównując te koszty wniosek co do opłacalności inwestycji w obsługę klienta nasuwa się sam i jest dość oczywisty.

Jednak ważne jest również to co klient powie o firmie sowim znajomym, a niezadowolony klient, wg. statystyk, poinformuj eo złej obsłudze około 18 znajomych. Natomiast zadowolony klient opowie o firmie tylko 8 osobom. Więc jest to kolejny argument opowiadający się za tezę, że o klienta warto i należy dbać.



© 2019 http://posrednik.walbrzych.pl/